Tuesday, February 16, 2016

Ir vėl mes čia!

Prabėgo ilgai-trumpi metai, ilgi nes buvo daug įvykių, ir daug nemalonių. O trumpi nes jie nuolat trumpėja ir pažįstamos vietos atrodo tarsi ką tik matytos. Šį kartą pasirinkome įdomesnį transporto būdą. Su lėktuvu iš Vilniaus į Madridą.

Ten griebėme autobusą po 5 eur žmogui ir į geležinkelio stotį. (vaikui bilieto nepirkom autobusui). Traukiniui bilietus įsigijome internetu, padėjo visagalis Google. Apdairiai pirkom visiems sėdimas vietas. Vaikas irgi sėdėjo savojoje. Galima buvo ir ant kelių, nes bilietas 39 eur, ir tai su akcija, traukinys labai fainas, žmonių nedaug, pustuštis, gal dėl to, jog pirmadienis. Važiuoja greitai iki 300 km/h, per miestus sulėtina, apie 2,5 valandos ir mes jau Malagos Maria Zambrano stotyje.

Kai ieškojau kur išsinuomoti auto ten labai brangi nuoma, tai paėmiau oro uoste, per rentalcars.com. Prie pat Maria Zambrano geležinkelio stoties yra autobusų stotis, joje sėdome į šatlą iki oro uosto, jo kaina 3 eur žmogui, autobusas buvo tuščias, gal dėl to kad 21 val. Smagu buvo matyti vakarinę Malagą, vairuotojas lėkė kaip pašėlęs, kokių 15 min ir mes oro uoste. Paklaidžiojom kol radom nuomos bendrovę, dauguma jų parkinge prie terminalo. Teko sumokėti už papildomą draudimą, visas apsaugas, draudimas apie 180 eur, na kosmosas.. Pamoka, kad važiuoti ne vasarį, o sasusį. Viskas pabrango, ne tik skrydžiai, bet ir gyvenimas.

Šiandien spėjome apsipirkti, kainos džiugina, aišku, vėl brangiau nei sausį :)Bet už pilną vežimą gėrybių 60 eurų.